Kritex WordPress Theme

• Vragen
Kritex WordPress Theme

Template Informatie

Maak een website toegewijd bedrijfsnieuws met behulp van het thema van Kritex Blog. Je zult in staat zijn om te informeren over verschillende aspecten van het bedrijfsleven in een blog-formaat. Dit thema heeft een modern ontwerp en krachtige functionaliteit. Er is een toolset voor Jet-plug-ins voor Elementor-paginabuilder, die u kunt gebruiken om uw website aan te passen aan uw behoeften en visie. Met de JetMenu-plug-in creëer je een stijlvol mega-menu met vervolgkeuzelijsten en verander je hun verschillende stijlinstellingen. JetTabs-plug-in maakt het mogelijk om de inhoud in compacte tabs en accordeonblokken te plaatsen zonder enige codeerkennis. Met behulp van de JetThemeCore-plug-in is het mogelijk om snel een website te bouwen, door gewoon vooraf gemaakte secties over een geschikt onderwerp te selecteren en deze in pagina's in te voegen. JetReviews plug-in helpt bij het toevoegen en stylen van beoordelingen van bezoekers zonder enige codeervaardigheden. Je verrijkt de inhoud met aantrekkelijke elementen met behulp van JetElements plug-in. Je blog wordt levendig en aantrekkelijk dankzij de dynamische widgets van JetBlog. Kritex is een volledig responsive, goed georganiseerd thema voor de nieuwsportaalwebsite.

Template 76860:
Ontwerper:RockThemes
Downloads:3
Bronbestanden:
Overige Functies:Advanced Theme Options, Commenting System, Crossbrowser Compatibility, Dropdown Menu, Favicon, Google map, Google Web Fonts, Sample content, Social Options, MailChimp Ready Template, Background Options, Media library, Live Customizer, Performance Optimization, Sidebar Manager
Features:Beheersysteem, Easy Installation, Ecwid Ready, Elementor Page Builder, Long-term support, Optimized Source Code, Responsive, Retina Ready, Sample Data Installer, Search Engine Friendly, Visual Editor, Voorbereid voor WPML
Functionaliteit:Blog, Blogging, Corporate
Onderwerp(en):Politieknieuws, Politiek, Zakelijk, Mens en Maatschappij, Dienstverlening
Formulier(en):Contact Form, Login Form, Newsletter Subscription, User Registration, Search Form
Geschikt voor:WordPress 4.2.x-4.9.x, 5.0
Ontwikkeld voor:WordPress 5.0
Benodigde software:
    Aanbevolen hosting:MotoHosting SSD Webhosting

Stel een vraag over dit thema

Geen idee waar te beginnen met je WordPress website? Wij geven je graag advies.