Ondersteuning

Contact opnemen met de klantenservice


Heb je een thema gekocht op Zign.nl? Dan kun je gebruik maken van onze kosteloze ondersteuning. We vragen je om ter controle het factuur- of ordernummer van de bestelling in te vullen. Dit nummer kun je vinden in de email met daarin de download informatie van het thema of de template.

Vragen over installatie en het aanpassen van een template proberen we zo goed als mogelijk te beantwoorden. Wanneer we je vraag niet kunnen beantwoorden, dan zullen we je doorverwijzen naar de maker of leverancier van het thema of de template. Op wijzigingen aan de structuur van het thema of de template (zoals veranderingen in de broncode) en op software/plugins van derden kunnen we geen kosteloze ondersteuning geven.

Hoe kan ik contact opnemen?


Kom je er onverhoopt toch niet uit met het aanpassen van het thema? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. We staan je graag en deskundig te woord en helpen je met de problemen die je ondervindt of de vragen die er bestaan na of tijdens het gebruik van de producten.

Voordat je contact met ons neemt, is het verstandig om de thema instructies door te nemen. Deze kun je vinden in de map documentation. De meest gestelde vragen worden hierin beantwoord.

Algemeen

Heb je een algemene vraag over een thema of template?

Ik heb een algemene vraag

Financieel

Heb je een vraag over de betaling, of over de factuur?

Ik heb een vraag over betalingen

Ondersteuning

Heb je een template gekocht? En heb je vragen over installatie, aanpassingen, etc?

Ik ontvang graag ondersteuning