Ondersteuning

Contact opnemen met de klantenservice


Heeft u een thema gekocht op Zign.nl? Dan kunt u gebruik maken van onze kosteloze ondersteuning. We vragen u om ter controle uw ordernummer in te vullen. Dit nummer kunt u vinden in de email met daarin de downloadlink van uw template.

Vragen over installatie en het aanpassen van een template proberen we zo goed als mogelijk te beantwoorden. Wanneer we uw vraag niet kunnen beantwoorden, dan zullen we u doorverwijzen naar de maker of leverancier van de template. Op wijzigingen aan de structuur van de template (zoals veranderingen in de broncode) en op software/plugins van derden kunnen we geen kosteloze ondersteuning geven.

Hoe kan ik contact opnemen?


Komt u er onverhoopt toch niet uit met het aanpassen van uw template? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. We staan u graag en deskundig te woord en helpen u met de problemen die u ondervindt of de vragen die er bestaan na of tijdens het gebruik van de producten.

Voordat u contact met ons neemt, is het verstandig om de template handleiding door te nemen. Deze kunt u vinden in de map documentation. De meest gestelde vragen worden hierin beantwoord.

Algemeen

Heeft u een algemene vraag over een template?

Ik heb een algemene vraag

Financieel

Heeft u een vraag over de betaling, of over de factuur?

Ik heb een vraag over betalingen

Ondersteuning

Heeft u een template gekocht? En heeft u vragen over installatie, aanpassingen, etc?

Ik ontvang graag ondersteuning