Ik heb een vraag over de betaling


Voor een snel antwoord op uw vraag kunt u ook contact opnemen met de Engelstalige klantenservice Template Help. Deskundige medewerkers beantwoorden uw vraag binnen afzienbare tijd, meestal binnen enkele uren.

Live Chat

U kunt 24 uur per dag chatten met medewerkers van Template-Help. Dit is de snelste manier om uw vraag beantwoord te krijgen.

Live Chat
E-mail (Ticket)

Heeft u technische vragen, bijvoorbeeld over installatie of aanpassingen? Maak dan een support ticket aan.

Ticket aanmaken
Telefoon

Het is ook mogelijk om te bellen met Template-Help.

+1 347 342 0463
  • Krijg ik een BTW factuur bij mijn bestelling?
  • Kan ik een template via iDEAL betalen?
  • Waarom word ik na betaling gebeld door Template-Help?
  • Kan ik een template retourneren?
Bij bestelling van de template rechtstreeks via de maker JetImpex / Template-Help ontvangt een factuur bij uw bestelling. Deze factuur is zonder btw. De verkopende partij (JetImpex Inc, een vennootschap gevestigd in New York, Verenigde Staten) zal de BTW naar u verleggen. Ondernemers geven de factuur aan in de aangifte omzetbelasting (BTW vak "4a Leveringen/diensten uit landen buiten de EU"). Als u de template gebruikt voor belaste (dus commerciële) doeleinden, dan kunt u deze BTW als voorbelasting op dezelfde aangifte weer aftrekken (BTW vak "5b Voorbelasting"). Heeft u geen recht op aftrek dan kunt u de BTW ook niet als voorbelasting in mindering brengen.

Er zijn twee opties.

1. U kunt de template via Zign bestellen. De template wordt voor u doorbesteld door een van onze medewerkers. U betaalt de prijs van de template plus servicekosten, vermeerderd met 21% BTW. Omdat de bestelling handmatig wordt verwerkt kan de levertijd oplopen tot één werkdag.

2. De tweede optie is rechtstreeks bestellen bij de maker, en te betalen via Skrill. Via de betaaldienst Skrill kunt u direct via iDEAL afrekenen. Dit gaat eenvoudig en snel, uw bestelling wordt direct verwerkt en de template zal meestal binnen 15 minuten worden geleverd.

Het is een feit dat creditcard gegevens vaak worden misbruikt voor het bestellen van digitale producten. Het is mogelijk dat een medewerker van Template-Help telefonisch contact met u opneemt om uw bestelling te verifiëen en om misbruik van betaalgegevens te voorkomen. De maker van de template doet dit om zijn intellectuele eigendom te beschermen.
Digitale producten, waaronder ook templates behoren, vallen wettelijk gezien buiten het recht op retour. Dat is ook bij ons het geval. Wij leveren onze producten direct na aankoop via email aan u, waardoor het helaas niet mogelijk is om een terugbetaling aan te vragen nadat uw bestelling is verwerkt en het product aan u is verzonden. Wij hebben niet de mogelijkheid om het product na levering nog terug te nemen. Er wordt aangenomen, dat u hiervan op de hoogte bent op het moment van aankoop van een van onze producten. Zorg ervoor dat u in de beschrijving van een product goed de informatie over ‘bronbestanden’ en ‘benodigde software’ heeft gelezen. De enige gevallen waarin wij op individuele basis en in onderling overleg uitzonderingen maken op deze regel is wanneer een product onverhoopt niet blijkt te voldoen aan de beschrijving. U dient een eventueel terugbetaalverzoek binnen zeven (7) dagen na de afleverdatum in te dienen. Meer informatie

Stel een vraag aan de Zign Klantenservice


Gebruik dit formulier om uw vraag te stellen aan onze Nederlandstalige klantenservice. We streven ernaar om iedere vraag binnen 1-2 werkdagen te beantwoorden.

Omschrijf het probleem:
Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen we u het probleem zo duidelijk en uitgebreid mogelijk te omschrijven. Vermeld het nummer van de template, het e-mail adres wat u heeft gebruikt om de bestelling te plaatsen. Heeft u een betalingskenmerk ontvangen, bijvoorbeeld van Paypal of Skrill? Vermeld dit kenmerk dan in het bericht.