Ik heb een vraag over de betaling


We bieden je de mogelijkheid aan om een template op twee manieren te bestellen. Rechtstreeks via de ontwikkelaar, of met tussenkomst van Zign. Heb je de template besteld via de thema ontwikkelaar (zoals JetImpex)? Dan zul je bij vragen over de betaling ook rechtstreeks contact met hen moeten opnemen. Heb je de template besteld via Zign? Neem dan contact met ons op. Graag verwijzen we je door naar de juiste afdeling.

iDEAL

Heb je betaald met iDEAL? Dan heb je waarschijnlijk betaald via Mollie. Je bestelling is door Zign verwerkt.

Neem contact op met Zign

Credit Card

Heb je betaald met Mastercard of Visa? Dan heb je de template gekocht rechtstreeks via de ontwikkelaar.

Neem contact op met Template-Help

PayPal of Skrill

Heb je betaald via PayPal? Dan heb je de template gekocht rechtstreeks via de ontwikkelaar.

Neem contact op met Template-Help

Contactformulier


Gebruik dit formulier om je vraag te stellen aan onze Nederlandstalige klantenservice. We streven ernaar om iedere vraag binnen 1-2 werkdagen te beantwoorden.

Over Zign


Zign is dé specialist op het gebied van kant-en-klare webdesigns voor Nederland en Vlaanderen. Dagelijks selecteren we een tiental nieuwe website templates en plaatsen deze op onze website. We werken hierbij nauw samen met onze partner Template Monster. Dankzij deze samenwerking garanderen we je de hoogste kwaliteit website templates.

Zign is ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 52009645

BTW Nummer: NL001400541B63

Zijn jullie telefonisch bereikbaar?


Zign is alleen actief op het internet en levert geen telefonische ondersteuning. Heb je vragen over onze producten, neem dan contact op via e-mail.

Het is een bewuste keuze om niet telefonisch bereikbaar te zijn. De reden hiervoor is dat we onze diensten voor een zo laag mogelijke prijs willen aanbieden. Om deze reden bieden we geen dure telefonische klantenservice. De kosten die we besparen met het inhuren van een callcenter geven we door aan jou. Met andere woorden, je krijgt dus meer waar voor je geld!

Een andere reden om te kiezen voor ondersteuning via e-mail is dat we kunnen beoordelen wie de meest geschikte persoon is om uw vraag te beantwoorden. Daarnaast kunnen we beter inschatten welke vragen prioriteit hebben. Ook kunnen we je via e-mail veel gemakkelijker stap-voor-stap uitleggen hoe je het probleem kunt oplossen.