Ik heb een vraag over de betaling


We bieden u de mogelijkheid aan om een template op twee manieren te bestellen. Rechtstreeks via de maker, of met tussenkomst van Zign. Heeft u de template besteld via de thema maker en/of ontwikkelaar? Dan zult u bij vragen over de betaling ook rechtstreeks contact met hen moeten opnemen. Heeft u de template besteld via Zign? Neem dan contact met ons op. Graag verwijzen we u door naar de juiste afdeling.

iDEAL

Heeft u betaald met iDEAL? Dan heeft u waarschijnlijk betaald via Mollie. Uw bestelling is door Zign verwerkt.

Neem contact op met Zign

Credit Card

Heeft u betaald met uw Mastercard of Visa? Dan heeft u de template gekocht rechtstreeks via de maker.

Neem contact op met Template-Help

PayPal of Skrill

Heeft u betaald via PayPal of Skrill? Dan heeft u de template gekocht rechtstreeks via de maker.

Neem contact op met Template-Help

Contactformulier


Gebruik dit formulier om uw vraag te stellen aan onze Nederlandstalige klantenservice. We streven ernaar om iedere vraag binnen 1-2 werkdagen te beantwoorden.

Over Zign


Zign is dé specialist op het gebied van kant-en-klare webdesigns voor Nederland en Vlaanderen. Dagelijks selecteren we een tiental nieuwe website templates en plaatsen deze op onze website. We werken hierbij nauw samen met onze partner Template Monster. Dankzij deze samenwerking garanderen we u de hoogste kwaliteit website templates.

Zign is ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 52009645

BTW Nummer: NL103097922B02

Zijn jullie telefonisch bereikbaar?


Zign is alleen actief op het internet en levert geen telefonische ondersteuning. Heeft u vragen over onze producten, neem dan contact op via e-mail.

Het is een bewuste keuze om niet telefonisch bereikbaar te zijn. De reden hiervoor is dat we onze diensten voor een zo laag mogelijke prijs willen aanbieden. Om deze reden bieden we geen dure telefonische klantenservice. De kosten die we besparen met het inhuren van een callcenter geven we door aan u. Met andere woorden, u krijgt dus meer waar voor uw geld!

Een andere reden om te kiezen voor ondersteuning via e-mail is dat we kunnen beoordelen wie de meest geschikte persoon is om uw vraag te beantwoorden. Daarnaast kunnen we beter inschatten welke vragen prioriteit hebben. Ook kunnen we u via e-mail veel gemakkelijker stap-voor-stap uitleggen hoe u het probleem kunt oplossen.